EnligtAugust

Om ditten och datten.

28 Augusti

Kategori: Allmänt

... är det idag och därmed min första skoldag för terminen. Det var jättekul! Har saknat alla så mycket... men nu är jag helt slut... huvudet fullknökat med information om språksociologi och planerande av karlstad samt oslo resan.... kunde inte sova i går heller, somna inte förrän fyra- halv fem eller nåt och var tvungen att gå upp halv sju.... snark.... funderar på att ta en liten tupplur.... bara en liten...Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Jasså tyckte du den var fin.jag tyckte den vi hade innan var snyggare för denna ser lite billigare ut fast den inte är det liksom höhö. japp den kom i går så nu ska jag ut och fota lite. Jag tror inte det är någon mer från stan som ska in, tänkte du på skjuts eller?kram kram

    2008-08-30 | 09:42:31
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: