EnligtAugust

Om ditten och datten.

Hopp hopp

Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktig tråkdag känns det som, vi var och hämtade hem Jesper förut så han och Andreas fick leka lite (dataspel)... Börjar få ont i halsen... inte så kul..

Vi hade ju från början tänkt att vi skulle åka till varberg några dagar denna vecka men så blev inte fallet. Min chef sa att hon skulle sätta in min lön denna vecka... men inget än =)... kanske lika bra att det inte blev något, är ju inte så fint väder ändå precis=)

Funderar att åka till göteborg så fort jag har fått min lön (är pank för tillfället), Andreas börjar ju jobba på söndag så det vore lite kul och hitta på något innan.... funderar på att åka till universeum eller nåt.... sen ville mamma och pappa att vi skulle komma till dem och grilla i helgen... och Andreas kompis Tommy ville att vi skulle följa med på fotbollsgolf på fredag... vi får se vad som händer...

Nej nu är jag sjukt sugen på en macka med leverpastej och saltgurka....

Hopp så länge!

Kommentarer

  • marie säger:

    får alla ont i halsen nu? ja va hos madde förut å hon hade haft det å nu känner ja mig oxå lite konstig :/



    ash, det gör ju inget med bokgrejen :P bara om man vill jue :) kramar!

    2008-08-06 | 20:52:00
    Bloggadress: http://reinterrupted.blogg.se/
  • Kristin säger:

    Det är segt med sega dagar. vad kul att du vill det för jagoch malin funderade på att göra det. hon ska ringa mej efter jobbet sen men antagligen blir det tisdag näst nästa ecka för då är vi ledigabåda två :) vore skoj om du kunde följa med också!

    2008-08-08 | 12:17:32
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: