EnligtAugust

Om ditten och datten.

I`m back...

Kategori: Shopping

Nu är jag på fötter igen efter ett par tunga dagar...
Ni har inte missat något under tiden, jag lovar. Det har mest varit en Jenny liggandes i soffan blegandes på tv=)

I morgon bär det av till Skövde, jag och Andreas ska shoppa lite hade vi tänkt... Andreas minsta lillebror Daniel fyller 16 i morgon så vi ska se ifall vi hittar något till honom också....

På kvällen ska vi till Andreas pappa och gratta Daniel, dom skulle bjuda på tacos och glasstårta sa dem så det blir något att se fram emot.

Lite nya traderafynd=)


Mycket finare i verkligheten( fick den igår) Tio spänn, som hittat.


Satt perfekt..


så söta, hopas de passar


femtio spänn för alla fyra, ville mest ha den gråa och den under.


Ja,ja nu får jag allt gå och lägga mig... fast andreas kommer ju hem snart... vi får se..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: