EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tjolahopp!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktig vilodag, precis som söndagar bör vara.... Jag var på fest i skövde igår hos diana... jag fick tänka till lite för det känns som om det var i förrgår eller nåt, sov nån timme i eftermiddags så nu är hela min tidsuppfattning på glid=)... Fick skjuts hem ifrån skövde i går tillsammans med en tjej som heter emma som jag träffade där...så skönt att slippa ta nattbussen, för det första så känner jag inte till skövde så jag skulle säkert irra runt hela natten om jag skulle försöka hitta till busstationen alldeles själv... sen så var jag hemma vid två och hade jag åkt buss så skulle jag inte varit hemma förrän halv fyra...

Andreas började jobba i dag efter semestern... han kommer nog hem snart.. passade på att äta en massa räkor när jag var själv (mums).

Ja,ja vi ses i morgon för nu ska jag strax hångla upp kudden....
Sov så sött!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Ja det var ju tur att du kunde åka med henne :)

    Jag mådde faktiskt ganska bra dagen efter var mest trött bara så det var inga problem att jobba. puss puss

    2008-08-11 | 11:01:05
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: