EnligtAugust

Om ditten och datten.

Ledig!

Kategori: Shopping

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet och är ledig fram till onsdag=)

Idag kom det in en tjej (turist) och sa att det var fel på hennes daggens dubbel kupong hon hade lämnat in, det visade sig att hon hade satt alla sträcken snett så maskinen registrerade inte alla. Hon tyckte att det var vårat fel och att vi borde ha sagt till, Saken är det att man står inte och kollar alla kuponger man tar emot..... sen tyckte hon att det borde stå något på kupongen. Det gör det... men det gick inte och prata med henne... så vi fick ringa till atg och för att få hjälp... jag blev så förbannad... bara en sån sak och säg: det är faktiskt inte mitt problem! fast det var hon som hade fyllt i kupongen... ja, ja nu har jag avreagerat mig lite i alla fall=)

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på.. är sugen på att dricka lite vin...



Remington Plattång S9902

Beställde den här plattången i gårkväll i från ellos, är det någon som provat hur den är?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: