EnligtAugust

Om ditten och datten.

Skor...

Kategori: Shopping

De senaste gångerna jag har jobbat så har jag haft så djävulskt ont i fötterna efter ett tag och eftersom jag imorgon kommer stå ca tio timmar bakom kassan så var jag tvungen att hitta ett par bra skor i dag.
Helena som jobbar där annars rekomenderade foppatofflor...
Jag vet att de är jättesköna men jag tycker de är så fula.... men men tänkte jag och åkte till sko larsson och där hittade jag ett par crocs, men de här var "mycket" finare om man nu kan säga det... det bästa var att det var femtio procent rabatt på dem så de kostade 200, helt okej tyckte jag och de var riktigt sköna... Nu ska jag hitta sådana där pins och sätta på. (Jag funderar på hellokitty och svampbob, mina två favoriter)

hejs svejs leverpastej

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Haha dom är ju verkligen skitfula. men det är klart med svampbob och hello kitty på så blir dom ju helläckra :)

    2008-07-08 | 12:20:27
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: