EnligtAugust

Om ditten och datten.

Små trött...

Kategori: Allmänt

Jag börjar redan bli lite små trött fast jag sov länge idag... Kanske det som är problemet?

Jag blivit riktigt sugen på att skaffa några nya spel till nintendo ds:et men de är ju så förbaskat dyra=(.

Min lillebror johan och hans flickvän är i Turkiet nu och hur avundsjuk jag än är så kan jag ju hoppas att de hittar något billigt spel och köper det till mig=).

Snart är det midsommar också och jag har ingen aning vad vi ska hitta på, man lägger fram förslag efter förslag till sambon och han säger att han inte vet... kan bli irriterad för mindre. Det känns som om att vi kommer sitta hemma i lägenheten och äta sill och potatis helt själva. Nej, jag får ta och pressa honom lite så vi kommer på något som båda vill, kanske åka ut med båt till någon ö??

Vi får se vad som händer...

Träffa Malin utanför Willys förut idag!
Tack för inbjudan, vi får se vad som händer!

Puss och kram på er!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    hihi söt kan du va själv? kollar du på fotbollen nu eller? jag missar denna matchen också för jag ska snart åka och jobba natt...pust

    kram kram

    2008-06-18 | 20:46:24
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • malin säger:

    kul att se dej förut idag virus! ;) du får ge din sambo en spark i baken och säga att ni ska hit =)



    så ni ska lägga ett bud på det huset alltså? har ni kollat på det inne i järpås? jag har gått förbi det nån gång och det ser inte så jättestort ut..men det var ju väldigt billigt..men då är det kanske nåt fel med det? men det ligger ju precis vid järnvägen..kanske är därför det är billigt ;)

    2008-06-18 | 22:12:47
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • malin säger:

    ja det är skit att va sjuk! har känt mej bra hela dagen förutom näsan som runnit då men nu sitter jag här med typ fyra tröjor på mej och frysr ändå! blä

    kraaaaaam

    2008-06-20 | 20:56:24
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • malin säger:

    jaaa det vore ju skitkul om du ville hänga med! =) och det vore ju perfekt att ha förfesten hos dej också =) kram kram!

    2008-06-22 | 19:07:01
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: