EnligtAugust

Om ditten och datten.

Äntligen lite tid att skriva...

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Äntligen känns det som om jag fått lite tid över och självklart använder jag min lediga tid till att skriva här=)
Har haft hur stressigt som helst med skolan, den slutar ju om en vecka och då är det sommarlov men framtills dess så är det hårdkörning som gäller!
Har varit i skolan hela dagen och redigerat ett bildspel med mina klasskompisar, det blir underbart... det finns en dold talang i oss alla.

På fredag så åker jag upp till stockholm för att se på Kizz!! Längtar........ kan behöva en välförtjänt paus i all stress.
Sen på onsdag så åker jag upp till karlstad för avslutning på kursen jag läser... då blir det lite party förhoppningsvis...
image49

En sån här radio vill jag ha!! Eller om det var en mp3 spelare? hmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: