EnligtAugust

Om ditten och datten.

Äntligen!!!

Kategori: Allmänt

Äntligen klar!!!! Nu har jag gjort klart alla mina skrivarbeten och skickat in, nu behöver jag inte skriva något förrän den 27 augusti!! Om jag inte vill så klart...

Idag känns det som jag har bott vid datorn för att bli klar med det sista, men nu är det gjort. Hade sällskap av tuffsan(katten) som låg över hela tangentbordet..

I morgon gäller det, då åker jag upp till stockholm för att se på kizz! Det ska bli kul och umgås med med Mikaela också...

Jag har blivit hel kär i ett hus i järpås, men vi vet inte om det blir för dyrt. Vi har ju trots allt sagt att vi inte vill bo mitt i järpås utan lite utanför. Men det är ju så fint!!!

Kanske behöver övertala sambon lite=)
image52


En gammal bild på tuffsan. Det är jättesvårt att ta kort på henne för det blir bara ett svart truls...

Kommentarer

  • malin säger:

    hihi är det ett hus på allégatan kanske? ;) kram!

    2008-05-30 | 21:00:13
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se
  • marie säger:

    heeej gumsan :) jesper har blivit så lik johan så! sist jag såg honom va han ju liten jue :P

    såklart vi kan ses nån dag! men vi får nog vänta lite med grillfest, adam har brytit käken så han har jätteont å kan typ bara äta makaroner som slinker ner så lätt å så äter han starka tabletter som han inte kan dricka ihop med.. :/ men vi kanske kan ta det om ett litet tag, om en månad eller så?? vi vill jättegärna!! :) jag kan höra av mig såfort han kan :) massa kramar marie

    2008-06-01 | 08:58:14

Kommentera inlägget här: