EnligtAugust

Om ditten och datten.

Husjakt!

Kategori: Allmänt

Jag vill ha ett hus!
Det känns som om när man inte letar hus så finns det jättemånga fina men så fort man vill ha ett så är de antagligen alldeles för dyra eller skitfula.... jag vill ha mitt drömhus nu!!!

Var i Vinninga i söndags och hälsade på mor och far och passade på och grilla också... mums.. fast var inte superhungrig direkt, hade varit i lundsbrunn och ätit mat på kurorten... det var skitgott... andreas farmor bjöd hela släkten på kalsaset , det var jättesnällt.... det värsta var att det var ungefär 35 släktingar som jag aldrig hade träffat förut så man kunde ju inte kasta sig över maten precis...

Jag passade på att ta kort på min minsta lillebror när jag var i vinninga, visst är han söt!!!

image51

Kommentarer

  • Kristin säger:

    tjoho August är tillbaka! hehe. hoppas ni hittar nåt bra hus :) söt lilla jesper är...fast det är klart han är ju inte så liten längre...herregud

    2008-05-29 | 11:08:47
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: