EnligtAugust

Om ditten och datten.

hemma...

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan!
Nu har jag kommit hem från karlstad igen... eller jag kom hem igår kväll men jag har varit i skolan hela dagen... kommer inte att vara kontaktbar förrän på fredag eftermiddag. Har nämligen tenta på fredag... fem timmar är den och innefattar svenskans grammatik och fonologi... så just nu är jag uppe i varv kan man säga...

I Karlstad var det trevligt som vanligt... åker ju upp dit några gånger per halvår för närträffar på universitetet och för att träffa lärare och dylikt... denna gång var det lite för mycket plannerat bara... en skrivövning, en demonstration, grammatik och träffa talpedagogen... stressigt...

Ja, ja... det blir "bättre" snart... efter den här kursen så börjar jag med textanalys...

Hade med kameran till Karlstad, så jag lägger upp lite bilder i helgen så ni får se min fina skola=)

Puss på er!

Kommentarer

  • malin säger:

    jasså! ja jag undrade varför ni inte var på hugget där hihi =) vi ska göra mätning på vårat hus med för det är säkert radon har med..=P jasså vad är det för ett hus då? låter ju bra med den hyran =) komsi komsi! ;) puss o kram!

    2008-11-22 | 11:02:32
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • Kristin säger:

    hehe nä inget hus. Det är en resa. har skrivit ett inlägg om det nu hihi :) puss å kram

    2008-11-25 | 17:28:48
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Kristin säger:

    Hihi jag tar med dej i handbagaget!

    2008-11-26 | 19:49:11
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: