EnligtAugust

Om ditten och datten.

Hejsan Svejsan!

Kategori: Allmänt

Idag så hade jag tenta kl10... det gick åt helvete... tror jag i alla fall... vi hade tre timmar på oss med fem frågor. Dessa frågor var sådana där monsterfrågor!!!! Satt i 1½ timme med första... så jag hann inte riktigt svara på alla frågor så bra som jag hade velat.... jag tror att det kom som en chock för flera av oss... efteråt så skrev alla på forumet att de skulle säkert få göra omtenta... det vet jag att jag ska få göra... ja,ja nu har jag lämnat in referatet också så nu är jag ledig tills på tisdag, då sätter grammatikkursen i gång=). Kanske ska läsa lite funktionell svensk grammatik i helgen?....

Ja,ja nu har jag ju Jesper här i helgen som kan muntra upp mig... aldrig fel att ha en lillebror som lättar upp stämningen...

PS. Vad tycker ni om min nya design? Hade inget att göra....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: