EnligtAugust

Om ditten och datten.

13 september.

Kategori: Allmänt

Idag så har jag jobbat... gick väldigt bra faktiskt!
Det kom in en sur tant idag och köpte dubbeltriss och jag var jättetrevlig och frågade om hon ville ha ett kuvert. Det ville hon så jag gav henne ett och sa att det här borde passa.... Då svarade hon -jaa, det var precis det. stirrade surt på mig och vände på klacken och gick där ifrån. Jag förstår inte varför människor behöver vara så sura hela tiden.... speciellt inte för att ett kuvert passar precis.

Men nu har jag ätit hallon och björnbärssmulpaj med vaniljvisp, det var super gott. och förut så åt jag lax, potatis och min underbara sås som jag brukar ha till fisk. Den består av gräddfil, bostongurka, senap, dill, salt och peppar. hur god som helst!!

Ja, ja nu ska vi nog titta på film, wanted tror jag den hette. kanske jag tar en till portion paj också!

Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: