EnligtAugust

Om ditten och datten.

packad?

Kategori: Shopping

.. nej inte i dag..m men väskan är fullpackad till bristningsgränsen... varför ska man ha med sig så mycket saker fast man bara ska vara borta en vecka?

Idag så har jag lämnat in min vfu rapport... satt med den till klockan nio nästan... suck.. blev pannkaka av den men , men...

igår så jobbade jag och sen när jag kom hem så åkte vi till järpås och hem till svärmor och festade lite. det var jätteskoj!

I Torsdags när jag kom hem så hade Andreas köpt blommor och buzz till ps3.... han är så gullig... jag började nästan gråta, det var världens finaste blommor...


En sådan här kamera är jag nu ägare till, fick den av telia när vi förlängde bredbandet... skulle få en rosa men när jag hämtade den posten så hade jag fått en svart...


nej nu måste jag sova... åker till norge i morgon och kommer hem på fredag...
men jag tar datorn med mig, så jag bloggar nog lite i veckan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: