EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tillbaka!

Kategori: Allmänt

Nu kan jag äntligen blogga igen!
Har haft lite problem med telia som slutade med att vi blev utan bredband, men nu är det fixat och jag ska få en rosa digitalkamera av dem =) då är jag nöjd...

I dag har jag varit hos tandläkaren och slipat en tand jag har haft ont i. det kostade 350 kronor men min söta tandläkare sa att nu hade jag fått 300 kronor av försäkringskassan så det blev bara 50 kronor, då blev jag glad.

Har beställt ett gratis provkit från everyday minerals eller vad det heter... kostade 4.62 dollar i frakt= ca 30,6 kronor och då fick man med tre st fundation, en concealer och en rouge. Visserligen bara provburkar men då vet man vad man ska köpa för färger när man beställer på riktigt...

Är det någon där ute som vet något hus till salu eller uthyrning i Järpås? Tänkte bara höra....
Ska sätta upp en lapp i affären men får aldrig tummen ur att göra det...

Hopp så länge!

Kommentarer

  • malin säger:

    hihi du får väl komma hit och knacka dörr..;) "hallå hallå kan man få sej ett litet krypin här kanske" =)kram

    2008-09-10 | 13:43:28
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: