EnligtAugust

Om ditten och datten.

Jag lever

Kategori: Allmänt

... så var inte oroliga...

Lever i en studiebubbla just nu. Min uppsats ska vara inne på fredag men jag ska jobba på de la gardie då så jag måste lämna in någon gång i morgon natt... och det känns som om jag knappt har börjat på den... jag har allt framför mig och i huvudet men det ska sättas ihop på något sätt också.

Sitter hemma hos Fredrik och skriver, snyltar på någon grannes bredband... de får skylla sig själva, jag skadar ju ingen så... Fast det går lite lättare att skriva nu när jag har min fina rosa/svarta dator som är minfre än ett A4:)

Helgen är också uppbokad in i minsta detalj... på lördag ska vi åka till Fredriks mormor på kalas... sen måste jag hinna förbereda fallet som ska presenteras under närträffen i Karlstad på Måndag och hinna opponera mig på 7 uppsatser var av en djuptgående... suck! Längtar tills på tisdag när man har lite andrum/påsklov...

På långfredagen så fyller man år också... vill ha en fest, men har varken plats eller ork att ordna någon... ska ha kalas i lindärva hos mamma och pappa på eftermiddagen, då får vem som helst komma och äta kakor och tårta:)

Just det skriva var det ja...

Kommentarer

  • sändy säger:

    fyller du på långfredan? då fåru fira extra lääänge då höhö ;). Jag fyller på påskafton i år, så de blir till å åka kvast :P. Grattis i förskott!:)

    2010-03-25 | 20:29:07
    Bloggadress: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: