EnligtAugust

Om ditten och datten.

Luugnt...

Kategori: Allmänt

Idag är det lugnt och skönt här hemma, Fredrik gick iväg till sin mormor för att hjälpa henne så nu är det bara jag och katten här. Ska ta och göra ett röj i lägenheten snart och sen ska jag sätta mig och kolla lite i min nya virkbok. Hade en skitsvår engelsktenta i lingvistik igår så då tycker jag faktiskt att man kan få en helg utan en massa måsten. Ska nog lägga upp lite bilder på saker jag har knåpat ihop, håller på med ett större stickprojekt för tillfället så då är det bra att ha lite färdiga projekt att visa upp tills det stora är färdigt. Här får ni en video med en av mina favoritsångerskor så länge:

Tycker att just den här låten har lite vääl mycket tuggummipopkänsla om man jämför med hennes andra låtar. Men själva låttexten och videon älskar jag. Grym låtskrivare och vacker är hon också:).

På återseende!

Kommentarer

  • Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa säger:

    Åh jag vill se vad du pysslat ihop! :)

    2011-02-26 | 14:54:47
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: