EnligtAugust

Om ditten och datten.

7 mars

Kategori: Allmänt

Låångt mellan inläggen... jag vet!
Har sjuuuukt mycket att göra i skolan nu, läser fyra småkurser för tillfället som tillsammans ska utgöra 100%. Fast lärarna tror nog att de har oss för sig själva vilket resulterar i följande arbetsbörda för v.10: En hemtenta, fyra inlämningsuppgifter, ett seminarium, två skönliterära böcker (var av en är Pride and Prejudice, ca 400s) Två inspelade föreläsningar a la 1,45 h + flera kapitel i akademiska böcker. Allt på engelska. Då kan man undra hur de har tänkt...

Men idag fick jag reda på att jag klarade Lingvistiktentan!!! Är sååå glad:) hade bara 1,5p till VG (vilket i sig är så himla typiskt).

Den här zeldagubbem (Link) gjorde jag till min svåger i julklapp. har tyvärr inga egna bilder på den här datorn så ni får en lånad bild så länge:

Kommentarer

  • Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa säger:

    Väldigt vad du har mycket att stå i men det klarar du fint!

    Åh vad du är duktig på att knyppla/virka jag kan bara göra tummvärmare ;P

    Vi ska inte heller gå tror jagmen vi ska till stadt den kvällen så då vill vi gärna ha med dej! puss

    2011-03-07 | 16:58:31
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Louise säger:

    Shit hur orkar du Jenny! Men du är så duktig så detta klarar du av! :) Jag umgås ju hellre med människor jag gillar så då kommer jag jättegärna när du fyller år än en rutten klassfest! Älskar tulpaner, man känner sig gladare när man har en doftande färgklick i hemmet :)

    2011-03-07 | 19:45:28
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här: