EnligtAugust

Om ditten och datten.

Fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen är den här mardrömsveckan över! Igår satt jag på lärcentrat och hade seminarium över nätet och jobbade med min hemtenta till kl. 20.00! Men nu är allt inlämnat och färdigläst för den här veckan. Skönt! Har fått respons på allt utom hemtentan. allt var bra och en inlämning fick jag fullpoäng på. Då känns det extra bra!

Imorgon ska jag gå fram på stan en sväng hade jag tänkt, måste hämta min cykel som står vid lärcentrat (spöregnade igår och jag blev erbjuden skjuts, vad väljar man då) sen ska jag svänga förbi en sväng på Kicks hade jag tänkt. Lite plugg ska väl hinnas med också.



Ska köpa någon av dessa härliga färger, har redan det rosa och älskar det! Så fin nyans! Gör sig inte riktigt rättvisa här.

Kommentarer

  • Louise säger:

    Grattis till fullpoängaren! :) Riktigt härliga vår/sommarfärger! :) Kramar!

    2011-03-12 | 20:44:40
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/
  • Louise säger:

    Ja den är jättefin tycker jag! :) Hon är lik sin mor vettu ;)

    2011-03-18 | 21:41:14
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här: