EnligtAugust

Om ditten och datten.

Morgontrött

Kategori: Allmänt

Guud vad jag är trött. fast det kanske inte är så konstigt när man härjar uppe så här tidigt. Fast frukosten är i magen och snart får den sällskap av kaffet.
Fick inbjudan till klassträff igår, de hade ett erbjudande om att ifall du bjuder med en klasskompis så går ni 2 för 1. Hör till saken att att det gällde till den 28 februari... jag fick inbjudan igår=1 mars. sånt blir jag väldigt irriterad på. Sen så ska man vara anmäld och betald till den 4 mars. Tänk på alla dem som verkligen inte har pengar till det, eller har varit bortresta en vecka eller liknande. Då missar de tillfället att gå. Irriterande.
Ja, nu när jag gnällt av mig lite så kommer jag ju på att jag inte bloggat sedan helgen, det har varit en del att göra. Som en liten kompensation så får ni bilder på tre stycken saker som jag har knåpat ihop:








Ska tilläggas att apan heter Banapan. En sammansättning (Blending) av orden banan och apa.
Lite halvtaskiga bilder, sakerna är mycket finare i verkligheten. Roboten bor numera hus Diana.

Kommentarer

  • Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa säger:

    Så fina grejer!

    Stödrde mig också gärnet på att inbudningarna kom så jävla sent. Men jag är sugen på att gå du då?

    puss

    2011-03-02 | 16:49:18
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Louise säger:

    Men vad duktig du är!!! Jag vill oxå kunna sticka så! Just nu kan jag bara sticka halsdukar..... Jag ska inte gå på vår klassfest. Sätter inte min fot i vara, på kronan! Sen var den ju på din födelsedag oxå!

    2011-03-05 | 22:28:40
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/
  • Diana säger:

    åhåå halkade in här på ett banapanskal höhö :D finaste roboten trivs MYCKET bra hemma hos mig :D fiina grejer du gör! puss

    2011-03-07 | 23:39:07

Kommentera inlägget här: