EnligtAugust

Om ditten och datten.

Torsdagkväll (Ifall ni har missat detta faktum)

Kategori: Allmänt

Sitter vid datorn och undrar om Fredrik ska komme hem från affären någon gång eller om han gått vilse i mjölkkylen, när det slår mig att han är på innebandytränning. Smarto... Nu känns det som jag väntat i onödan på något sätt.

Fredrik beställde en Onepiece till mig för några veckor sedan, (JIPPI) skulle egentligen vara en överraskning men han kunde inte hålla sig så han berättade för mig, dock vet jag inte vilken färg det är på den. Meeeen nu har jag väntat flera veckor, oliiiidligt spännande är det.

Ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva... så det fick bli ett intresseklubbenanntecknarinlägg.


Den här väskan önskar jag mig i födelsedagspresent:

Från Asos.com.... Har lagt bilden i en mapp på skrivbordet (i datorn) märkt "Jennys önskningar". Tror ni han fattar?

Kommentarer

  • Diana säger:

    ååhåå en onepiece! lycka!! BRA kille du har :D juste du fyller år snart! ha kalas så kommer jag! :D Jag å Kristin tjöta om utgång nån gång, snart vore kul, häng mää :D

    2011-03-24 | 21:57:55
    Bloggadress: http://dianus.blogg.se/
  • marie säger:

    Vad du är fin! :) Tack!



    JAg har gjort provet nu..jag trodde det va ett stort prov för man hade 3 timmar på sig. Men det va 20 frågor och tog en kvart att göra, haha! :P Så nästa gång behöver jag ju inte fixa barnvakt iallafall!!

    kramar

    2011-03-25 | 11:49:00
    Bloggadress: http://smakottar.blogg.se/
  • Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa säger:

    mumsigaste kombon ever!

    vilken fin väska! Få den!

    puss

    2011-03-25 | 20:46:31
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: