EnligtAugust

Om ditten och datten.

Lever?

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag har varit frånvarande. Just nu så känns det som om jag försöker hålla näsan ovan vattenytan. För tillfället så är jag ute på praktik, vilket i regel betyder 08-17 och när jag kommer hem så är det skoluppgifter som gäller. Vilket betyder att den enda vän som jag hinner umgås med är min säng. Det känns otroligt jobbigt att inte hinna eller orka ha kontakt med sina vänner en sån här lång period, jag försöker trösta mig med att snart är det sommarlov. Men saken är den att mina vänners liv fortsätter, det är så otroligt mycket jag missar, alla underbara barn som mina vänner har och som jag vill krama, gosa och leka med. Det är så typiskt att många bor så långt bort, för guds skull jag hinner ju knappt dricka kaffe på eftermiddagen. Suck... Så nu har jag gnällt av mig, känner mig lite utanför bara.

Ska bli ett gladare inlägg senare. Ska bara trycka i mig lite marknadsgodis som jag och mamma inhandlade på Axvallamarknad förut. Godis löser allt.

Kommentarer

  • Diana säger:

    Skickar lite pepp i allt dit slit!! :D pöss!

    2011-05-11 | 11:17:24
    Bloggadress: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: