EnligtAugust

Om ditten och datten.

Typiskt...

Kategori:

Åt en polly i lördagskväll och känner att det helt plötsligt gör ont i tanden. Det visar sig att den har gått i två delar (som fortfarande sitter kvar). Typiskt tänkte jag, eftersom jag hatar tandläkare. Det är även den tanden som jag har rofyllt pga en trasig lagning och med andra ord redan har slängt ut över 5000 på, vilket känns trist.

Ringer till tandläkaren tidigt på måndagsmorgon och får en tid kl.14.
Efter lite bedövning och undersökande så säger tandläkaren att hon har dåliga nyheter. Hon måste tyvärr dra ut tanden... Va! Jag får panik!
Allt gick hyfsat bra men hon fick bara ut ena roten, så jag måste tillbaka nästa vecka och göra om allt igen.

Så nu ligger jag här med tandvärk och försöker plugga (med manisk fart eftersom Karlstad har glömt bort att ge oss på distans information än en gång).

Förlåt mitt gnäll, är bara extremt trött på all motvind just nu.


Kommentarer

  • Diana säger:

    USCH å FYY fan vad synd det är om dig!! Jag hatar också tandläkaren... Massa krya kramar!! puss!

    2012-08-28 | 14:48:06
    Bloggadress: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här: