EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tjipp!

Kategori: Allmänt

För tillfället sitter jag vid ett skrivbord på DLG och planerar lite lektioner, snart ska vi dra och luncha.... dööööööör av hunger. Suget efter Påskmust har stigit till oanade höjder efter att jag tittade in till Dianus blogg. G E M I G ! ! !
-
Är förresten godkänd på min D-uppsats (ja, det var visst en D-uppsats). Jippi!!! MEN min extremt seeega examinator har inte rapporterat in betyget än... håller tummarna för att inte CSN bestämmer sig för att dra in studiemedlet för mig.
-
En tråkig sak är att företaget som F jobbar på har gått i konkurs... men det verkar ordna sig.... eller det gör det ju vilket fall som helst. Det som är mest surt är att vi har planerat att köpa hus inom snar framtid... Men då behöver man ju ett fast jobb...
-
Slut på tjatet!
-
Nu måste jag ladda min hjärna med det onyttigaste jag kan hitta... Mot Sherwoodskogen! (Det hade varit något! Nej, mot Bakgårn eller vad det heter blir det.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: