EnligtAugust

Om ditten och datten.

Dagens tips!

Kategori: Allmänt

Jag har länge letat efter ett klädmärke som har snygga kläder som jag trivs i, som samtidigt inte kostar skjortan. Och ifall det skulle vara lite dyrare så ska det faktiskt hålla också!
Eftersom att jag har ett rätt stillasittande liv för tillfället i och med att jag pluggar, så måste kläderna vara bekväma.

För ett tag sedan upptäckte jag Gudrun Sjöde'n. Ett märke som är förknippat med kulturtanter. Och det är ju nästan jag, så det är kanske inte är så konstigt att jag trivs i de kläderna:). Färgglada kläder men inte riktigt alla faller mig i smaken, men många! Man kan ju kombinera dem som man vill.
Adressen är: www.Gudrunsjoden.com
"Tyvärr" så är det rea där nu, så ni kan inte se vårkolletionen än.

Idag har jag enbart Gudrunkläder upptäckte jag (förutom innetofflorna) NU har jag tjötat färdigt!

Kommentarer

  • Louise säger:

    Jah det är mycket att ta in och hålla reda på. Men man kommer väl in i det snart :) Tack, jag känner mig mycket bättre idag, nu har jag fått vila och sova ut :) Hoppas allt går bra med din skola och att allt är bra med dig :) Kramar!

    2012-01-14 | 15:38:52
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/
  • marie säger:

    Tack :) Ja 7 år gick fooort!! Känns ännu tokigare att joline fyller 7 år i april!! Men kul såklart! :D



    jo jag fick fast tjänst som personlig ass i oktober så jag är jätteglad!! :)

    Hur mår du?? Nu har jag fattat vart du bor föresten!! ;) Vi åkte förbi förra helgen o jag spanade! När man kollade efter det va det ju inte direkt svårt att se haha!! :) Kramar



    2012-01-14 | 21:34:24
    Bloggadress: http://smakottar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: