EnligtAugust

Om ditten och datten.

26 "den regniga månaden"

Kategori: Allmänt

Är dålig på att blogga, det är jag medveten om. Men känner man inte för det så gör man det inte.

Känns piss att sommaren regnar bort, och dagarna går fort utan att jag egentligen gör något. Fredrik går inte på semester förrän om tre veckor, så jag försöker underhålla mig själv. Men på torsdag ska jag partaja/ ut och äta med Ulle och Magda, DET ser jag verkligen fram emot.

Nu vill jag poängtera att jag inte gnäller om att jag är ledig och har för lite att göra. Absolut INTE! Jag vill bara ha lite sol så att man blir lite piggare. Det tror jag alla behöver:)

Kommentarer

  • Marie säger:

    Det är kul när du skriver iallafall :)
    Jag väntar oxå på sol!! Om en o en halv vecka är jag färdigjobbad så då hoppas vi på värme ;)
    Hoppas ni får mysiga semesterveckor tillsammans! Kramar

    2012-06-26 | 22:32:58
    Bloggadress: http://smakottar.blogspot.com
  • Louise säger:

    Tack! :) Ja man får ju tänka på att man får en utbildning och att man får jobb sen :) Men det känns ändå nervöst för man vet ju att man måste betala tillbaka det sen oxå!

    Ja du jag väntar oxå på solen! Är ju inte ens varmt ute... Vi får ta en svängom snart tycker jag :) Sandra är nog på oxå skulle jag tro :D Kramar!

    2012-06-27 | 12:23:42
    Bloggadress: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
  • Louise säger:

    Tack för att du tänker på oss vännen! ♥

    2012-07-01 | 12:57:33
    Bloggadress: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här: