EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tjolahopp!

Kategori: Shopping

Idag har det varit en riktig mysdag... bara tagit det lugnt och snart ska vi se på film=).. Har varit och inhandlat lite ostbågar och fanta.. mums!

Igår var jag ju på kubbfest i järpås, där bjöds det på jättegod mat: Potatisgratäng och grillat kött ifrån stures=) Jag var nykter men inte Andreas så vi fick åka med mamma hem.... Börja tröttna vid tio tiden och ville hem, var ju trött efter jobbet och så.... vi åkte hem vid två! Jag fick verkligen panik efter ett tag... alla stupfulla människor, det är väldigt jobbigt att prata med dem när man själv är spiknykter... framför allt om man träffar på dem 25:e gången för kvällen och de berättar samma sak igen=)...

kristin var här på snabbvisit förut för att hämta sina grejer som var kvar sedan vi gick ut i måndags... Hon och Håkan skulle på bio, hoppas filmen var bra!

Kollade lite på Shocks hemsida förut och hittade lite saker jag ville ha, kanske få bli en tripp dit till helgen=)..


Så söta.... och ser väldigt bekväma ut..


Ja, sen fanns det säkert tusen saker till jag skulle vilja ha men vi får se vad det blir=)

Hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: