EnligtAugust

Om ditten och datten.

Segare än segast...

Kategori: Allmänt

Jag har bara slöat idag... känner inte för något speciellt. Får väl passa på, ska ju trots allt börja jobba nästa fredag men det ska nog inte vara några problem=).
Jag önskar att jag hade en digital kamera.. fundera på att köpa en. Tar ju kort med min mobil men den är jättekänslig på så sätt att man inte får darra det minsta på handen när man ska ta kort annars blir de jättesuddiga...

Men jag tänkte lägga upp några kort ändå om inte bara för att bevisa suddigheten=)
 
I från midsommar.


Jag bakade en mumsig tårta, glutenfri så klart. Jag gick och hämtade telefonen för att ta kort, sen när jag väl hade tagit kortet så sa Christoffer att han hade lagt på "lite extra jordgubbar". Jag hade inte märkt någonting=)




Jättesuddig bild på mig! Kortet är taget av min kära pojkvän....

Jag skulle lagt upp ett roligt kort på Andreas där han gör en jätteful grimas men det fick jag tyvärr inte...

Ja, ja... nej nu ska jag fortsätta se på CSI NY.
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: