EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tillbaka igen!

Kategori: Allmänt

Gud vad dålig jag har varit på att skriva!
Jag har haft  fullt upp tills nu men nu har jag några minuter så då passar jag på...
Nu ska vi se vad som har hänt sen sist,

-Jag har haft terminsavslut uppe i Karlstad, så nu väntar jag bara på betyget. En termin avklarad bara tio kvar,Jippi!

-Min lillebror Jesper fyllde 14 i söndags då blev det kakor och tårta, Mums!

-Jag var på studenten i onsdags då tog både Min sambo Andreas syster dotter Erika, Erikas pojkvän, Min lillebror Johans flickvän och Min kusin Anton studenten. så det var jäkla springande fram och tillbaka och det var ju inte lite folk heller. Varför blir folk idioter bara för de står i en folkmassa?

Det var nog i stora drag vad som har hänt, men om en timme sådär så ska vi åka och kolla på ett hus i Järpås=)
Det blir så spännande! Fast själva huset är väl sådär men läget är perfekt, så man vill ju försöka presse ner priset lite så man har råd att göra om lite. För det priset de vill ha nu är helt omöjligt!

Vi får se hur det går....
Vi ses sen, jag berättar mer när jag kommer hem igen!

Puss och kram

Kommentarer

  • marie säger:

    å va spännande med hus :D kramar!

    2008-06-13 | 15:18:37
    Bloggadress: http://reinterrupted.blogg.se/
  • malin säger:

    hihi tack august! =) åh då vet jag vilket hus det är..det har jag och jonny "väntat" sen vi börjde leta hus..vi visste att det bodde en gammal tant där som snart skulle in på äldreboendet ;) kraam!

    2008-06-13 | 21:45:29
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: