EnligtAugust

Om ditten och datten.

Vilket skönt väder!

Kategori: Allmänt

Gud vilket skönt väder det har varit idag!
Jag har varit i järpås hela dagen och gjort ett bildkollage med min klasskompis ulrika, så dagen försvann fort=)
Har inte hunnit skriva förrän nu.. Jag var ju i stockholm och såg på kizz, jag och mikaela strulade till det med bussar och tunnelbana så vi fick gå lite extra=) men det är typiskt oss.

Jag köpte en jättefin klänning på bluefox!!! den kostade 700kr men jag har velat ha en sån i flera år!!! Den är svart med röda stjärnor och röd tyll som underkjol... också är den halterneck... jag älskar den!! Jag måste ta kort på den snart och visa!!
Hotellet vi bodde på var jättefint ,tyvärr så låg det i bromma=( men det var hyffsat lätt att komma dit ändå, utom på natten när tunnelbanan inte stannade på den stationen vi skulle av på....

Vad har mer hänt?
Jag träffade sandra på mcdonalds igår...  Jag har precis bakat en chokladkaka, glutenfri såklart!
Jag ska till järpås imorgon och göra klart det sista på kollaget, måste ju bli klar tills på onsdag då jag ska upp till karlstad och ha kursslut...

Ja det var nog allt!!
Puss och kram på er!

Kommentarer

  • marie säger:

    jodå adam börjar bli bättre, det är skönt :) ja fika vore kul! ja hör av mig en dag i denna veckan eller nästa så vi kan ses lite :) kramar

    2008-06-03 | 08:53:16
  • Kristin säger:

    å den köänningen får du lägga ut bild på. låter ju jättefin :)
    måste ses snart!
    puss puss

    2008-06-03 | 12:50:09
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se
  • Kristin säger:

    tack gumman! va snällt sagt. blev ju halvnöjda med dom eftersom det blåste så...går dåligt att fokusera då hehe. puss!

    2008-06-03 | 20:46:54
    Bloggadress: http://www.kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: