EnligtAugust

Om ditten och datten.

Söndagkväll.

Kategori: Allmänt

Hejsan mina små vänner=)

Idag har jag inte gjort många knop, ska strax sätta mig och läsa lite grammatik.(Precis som med städning, skönt när det är gjort=).) Hade tänkt möblera om i datarummet här hemma lite. Köpte ju några nya hyllor och lampor på ikea när vi var där i fredags... kommer nog bli jättesnyggt, man ska ju bara ta sig tid till att fixa det också... och jag är en typisk "dra ut på det så länge det går/ jag gör det imorgon " människa. Behöver nog bättra mig på den punkten...

En nyhet som var lite negativ och lite positiv var att jag inte klarade tentan jag skrev för några veckor sedan=(... Men jag behöver inte göra någon omtenta utan det räcker med en mindre komplettering=)... Jag skulle faktiskt ha varit grymt förvånad om jag hade klarat den... det blev ju en hemtenta fast vi igentligen skulle haft en salstenta, detta gjorde att jag låste mig helt. Istället för att lita på min egen kunskap i ämnet så började bläddra i böckerna... detta gjorde att jag inte hann att göra klart den riktigt.... men det lägger vi bakom oss nu så länge och har siktet på den underbara grammatiktentan som väntar på mig den 21:e... De säger att det är bland de svåraste tentor som finns....
Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: