EnligtAugust

Om ditten och datten.

Trött....

Kategori: Allmänt

Ska snart gå och lägga mig... Har varit i skolan till klockan halv sju och när jag kom hem så hade Andreas lagat mat till mig! Sånt blir man så glad för...

När jag satt i skolan och tragglade grammatik så ringde rektorsekreteraren och frågade om jag kunde jobba idag... Tyvärr så var jag tvungen att säga nej, har alldeles för mycket i skolan nu... Känns dumt att säga nej eftersom dom vill att jag ska vara första vikarie.... hade visst blivit något missförstånd när jag var hos rektorn och skrev på papprena i fredags... Han sa att jag kunde räkna med att jobba på måndag... men jag väntade på att de skulle ringa angående tider.... ja,ja hoppas han inte är irriterad på mig bara...

Förresten så har jag haft ett sådant sug på att färga håret ett bra tag nu....  så nu är det rött igen... exakt den färgen jag hade förr... ni som kommer ihåg=)

Puss på er!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    åh jag kommer ihåg. snyyyyyyggt

    2008-11-11 | 11:38:05
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Kristin säger:

    ja nu kommer jag jag ihåg hehe. jag mins också att precis bara några minuter innan jag skulle gå ut så hade jag helt glömt bort melodin till låten. totalt hjärnsläpp och jag hade paniiiiik men sen kom jag på det haha :) det var kul att vara med på dom musikalerna. man hade ju så många roller. jag tror jag var en tant som fikade i pippi långstrump också bl a hehe

    2008-11-14 | 09:39:00
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: