EnligtAugust

Om ditten och datten.

Söndag.

Kategori: Shopping

Hejsan svejsan!

Nu har vi lämnat av Jesper.... äntligen fria! Skoja bara, är alltid lika kul när Jesper är här.

Jag har länge velat ha en wacom ritbräda, men de jag har suktat efter kostar minst 4000... och det känns som om det är mycket pengar att lägga på en gång... speciellt i fall jag kanske tröttnar efter några veckor.... men när vi var på netto igår så hade de ritbräda där för 400... det var en wacom ( som är det bästa märket) fast en äldre modell.... en bra nybörjar modell... först så var jag skeptisk eftersom den bara var en A6 storlek... men det räcker faktiskt... just nu i alla fall...


 Mamma och pappa var ju i göteborg i helgen  och skämde bort sig lite...
Jag bad dem att hoppa in på panduro och köpa Quick Knit åt mig, en medium och xl.



Fick dem i dag och har redan stickat en mössa! Inte världens snyggaste men det funkar...

Kommentarer

  • malin säger:

    haha vilken söt mössa =) du nu finns det ett hus till salu i järpås..egendomsmäklarna =)kraam!

    2008-10-12 | 20:25:25
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • Kristin säger:

    Inte lika snygg som du! :) vilken tuff mössa alltså hehe :) kram

    2008-10-13 | 17:52:28
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: