EnligtAugust

Om ditten och datten.

Hej Hopp!

Kategori: Allmänt

Jag har kommit på mig själv med att vara helt besatt av japanska korsord! Griddler, Edel m.m. ja, kärt barn har många namn... leker på en sida som heter griddlers.net och i går så laddade jag över ett pusselspel till mitt lilla ds... det värsta är att jag glömmer att äta och inser efter ett "litet" tag att jag faktiskt har suttit framför skärmen flera timmar...

Det är alltid spännande när man när man upptäcker saker om sig själv...

Mitt liv för tillfället känns lite som en berg och dalbana... ena sekunden är jag lycklig och andra sekunden sitter jag i ett hörn i köket och gråter tills det inte finns några tårar kvar... Varför kan inte livet vara i balans? Ibland är det bara några timmar mellan Fylke och Mordor, men det känns som en evighet...

Kommentarer

  • Louise säger:

    Men lilla Jenny då, du får inte vara ledsen ju! Jag tror vi får samla ihop vårt "gamla" gäng och ta en kväll ute, det skulle vara riktigt roligt, ha singstar eller nåt sånt :D Och mascaran var faktiskt ganska bra, dom blev längre men inte så tjocka, går kanske om man måla några lager, ett plus är att den inte blir klumpig :) Kramar!!

    2009-01-26 | 23:24:31
    Bloggadress: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: