EnligtAugust

Om ditten och datten.

Ute och cyklar

Kategori: Allmänt

...Det kan man undra om senäte är... varje år så har de vårstädning. Alla boende måste märka sina cyklar och dylikt annars så kommer de med en kärra och helt enkelt tar dem. Jag märkte min cykel med en lapp i en plastpåse som jag satte fast på pakethållaren. jag märkte den förra söndagen, när det var halv storm... när jag kom hem från Karlstad så var den borta! Så nu håller jag förtvivlat på att försöka få den tillbaka... får de verkligen göra så här! Tänk om det var någon som var på besök hos någon eller någon som var bortrest... Jag blir så frustrerad!

Så, nu har jag gnällt av mig lite=) Tillbaks till odyssen.... ( Har läst den förenklade versionen och ett antal filmer... men jag har aldrig läst den på det gamla versmåttet... tar en evighet.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: