EnligtAugust

Om ditten och datten.

Kväll...

Kategori: Allmänt

Idag så har jag haft fullt upp med en massa skolarbete... har inte så många av böckerna vi ska läsa hemma, så jag passade på att plöja igenom de jag hade... idehistoria kan vara rätt så trökigt, om man inte tar tillräckligt många pauser vill säga... allt blir roligare med lite avbrott=)...
Min kära bor Johan var här en sväng förut och sen så kom pappa... alltid trevligt att få besök=)...

Har satt upp gardiner i rummet också... fick plugga om, och skruva och greja.... men nu sitter de uppe... fast skrynkliga... jag strök dem säkert 700 gånger, men vad hjälpte det? Inget... men de gör inget, de är så fula ändå... få se om jag hittar några snyggare, inte så lätt att matcha något till orange...

Men nu säger jag hejdå för idag, så ses vi morgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: