EnligtAugust

Om ditten och datten.

Fredag!

Kategori: Allmänt

Så var det helg.

Var precis ute på stan en sväng, kom hem med en uppsättning pennor. Behövligt... eller det kanske kan diskuteras:). Förstår inte hur man kan bli så överlycklig över pennor... men jag är inte som alla andra heller och tur är väl det!

Ska strax ta en svängom med damsugaren, var ett bra tag sen vid svängde våra lurviga ihop.


Bra trött när den här bilden togs och det syns.

Jaha, vad ska ni hitta på för roligt i helgen då? Själv har jag ingen aning.

Inte så roligt och intressant inlägg men man kan inte vara på topp jämt:)

Får återkomma om det händer något intressant.

Kommentarer

  • malin säger:

    hihi ja det vet jag allt för väl att den är..;P

    jasså inga planer i hälga? jag ska jobba...=/ vad har du för nt inplanerat den 13:e februari? en lördag näst nästa helg ;P eller du kanske inte kommit så långt i planeringen hehe jag är sugen på att festa och dansa lite då..är du på?? =D kraaam!

    2010-01-29 | 15:45:21
  • marie säger:

    nä, urk vad länge :( vart har du beställt?

    När jag beställde i måndags sa han att den fanns på lager, så det skulle ta 3-5 dagar. Så den kommer väl tidigast på måndag antar jag. Idag kom den inte iallafall.. :/

    kramar!

    2010-01-29 | 17:06:26
    Bloggadress: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: