EnligtAugust

Om ditten och datten.

Torsdag?

Kategori: Allmänt

Har haft Fredriks systerdotter över natt, hon sover inte så längen så kl. 06.00 så såg vi på barnkanalen:). Jag hade lite ont i magen i natt så jag har kanske sovit två-tre timmar eller något... men jag ska inte klaga:)



Har skaffat nya glasögon om någon skulle vara intresserad.


Par nr.1


Par nr.2


Och när jag är sådär rastlös som jag blir ifall jag inte sovit ordentligt, då passar jag på att få utlopp för min kreativitet. Det är det enda som funkar konstigt nog... det är precis som att jag inte kan få något in i huvudet när jag är rastlös men ut är det inget problem:)




Dessa två är bara lite kladd så länge... har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra eller hur jag ska fortsätta.





Pysslat ihop en liten låda:)

jaja, puss och kram och ta hand om er!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Ja snart är det beeeeebis!

    Sicka snajsiga brillor. Nr 2 är nog mina favoriter. asläckra på dej!

    nå när får man träffa mr x ? Är det den Fredrik jag tror tro...hm nyfiken är jag. Skulle va jättekul om ni ville komma hit någon kväll och grilla eller nåt sånt mys. vad gör ni nästa fredag tex?

    puss å kram!

    2010-05-13 | 17:27:31
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Louise säger:

    Fan vad snygga dom var! Behöver oxå köpa nya brillor! Nr 2 passade du skitbra i! Riktig kalaspingla :) Önskar att jag kan få tillbaka min kreativitet vad gäller målningen. Är helt dött på den fronten. Tur att man har sin kamera så man får ur sig lite som sitter i hövet i allafall :) Kramar på dig!

    2010-05-13 | 18:51:09
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/
  • mrsjohansson säger:

    my god august! nummer 2 ska du ta utan att tveka! grymt coola...passa du skitbra i =) en annan skulle sett ut som ett ufo! ;)

    fint du ritar också! avis

    kramkram

    2010-05-14 | 12:19:58
  • sändy säger:

    ååå va fina tavlor!! :D

    i det huset vill jag bo!:)

    Du är supersnögg i båda brillorna ;)

    2010-05-18 | 21:14:16
    Bloggadress: http://darkling.blogg.se/
  • sändy säger:

    Tack!:)

    2010-05-30 | 10:06:09
    Bloggadress: http://darkling.blogg.se/
  • mrsjohansson säger:

    ja visst är han sööt! =) nu vill man ju se honom i verkligheten och hålla honom lite..gosigt! =)

    2010-06-10 | 18:30:56
  • Kristin säger:

    Tack själv gumman alltid lika roligt att ses. Måste vi göra igen snarast :)

    2010-07-17 | 19:41:29
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: