EnligtAugust

Om ditten och datten.

Bilder

Kategori: Allmänt

Var sugen på att framkalla lite bilder förut och då fick jag till min glädje se att sidan hade ett erbjudande om 100 st gratis bilder. Det ska vi försöka utnyttja till max tänkte jag men fann till min stora sorg att jag inte hade så många roliga bilder på datorn. Vad gör man då? Jo, man framkallar förutom de kort man tänkt från början, flera underbara, härliga och knasiga bilder på sina vänner! Ska nog knåpa ihop en foto vägg med härliga minnen:) Ska nog börja rota bland äldre bilder också, tyvärr så bor de hos min bror och hans hårddisk så det får bli en annan dag.

Urval:)...Mohahaaa!!! Självklart var det många fina bilder också, men de är inte lika roliga att visa;)



















Kommentarer

  • Louise säger:

    HAHAHAH neeej vad är det där för fula bilder på mig! Hahahah!



    Ja det känns jävligt surt! Får hoppas att det dyker upp något liknande boende snart. Vi vantrivs verkligen här nu.

    2011-09-06 | 14:41:36
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/
  • malin säger:

    haha dagens garv! =)

    snygg du blev i håret också gumman..tummen upp ;P pussokram

    2011-09-06 | 15:42:06
    Bloggadress: http://mrsjohanssons.blogg.se/
  • Diana säger:

    Hahaha fan va sköna bilder :D Fotovägg is the shit! Har också gått i dom tankarna, änsålänge har jag bara några få snyggingar på min frys, där är du med och finar upp :D

    2011-09-07 | 12:21:47
    Bloggadress: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: