EnligtAugust

Om ditten och datten.

Söndagsångest...

Kategori:

Är mycket att hålla reda på just nu när det gäller pluggandet, därför önskar jag att det var fredag istället.

Efter jag lämnat in skoluppgiften idag, färdigställde jag en kudde som jag knåpat på ett tag. Köpte ett set från adlibris gjort av Cath Kidston. Ett kit med garn och virknål samt beskrivning för att knåpa ihop en liten kudde. Allt förpackat i en plåtlåda som ser ut som en bok! Tyvärr var beskrivningen väldigt luddig och jag har förstått att många andra köpare har haft problem med detta. Jag tyckte det gick ok ändå, så länge man kollade på bilden kunde man lista ut vad de menade. Dock skulle man ha en innerkudde som var 30x30, vilket inte går att finna någonstans. Detta löste jag genom att virka några varv extra med garn jag hade hemma och använde en 40x40 kudde istället. Tada!

(skulle ha lagt upp mer bilder men det ville inte blogg.se-appen)

Kommentarer

  • Louise säger:

    Den är ju så himla fiiin! Den skulle passa finemang här hemma hehehe ;D

    Tack du är ju för söt! :)

    Och jag lyckas alltid få mascara i håret! (?) Fast det är nog bättre det än att peta sig i ögat .....

    2012-09-17 | 20:16:43
    Bloggadress: http://www.moonlightdrive.blogg.se
  • Diana säger:

    Fiiiin!! :D Grym du är!! Å säg det virkat som inte botar söndagsångest :)

    Sv: Men åh tack sötis!! <3 DU är ju bäst :)

    2012-09-24 | 13:08:02
    Bloggadress: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här: