EnligtAugust

Om ditten och datten.

I´m back.... för nu...

Kategori: Allmänt

Hejsan mina älsklingar!

Jag har faktiskt inte haft någon lust att blogga på ett tag... Det känns inte som någon ide att skriva något om man känner ett tvång...

Men nu är är jag på hugget igen...

Idag så har jag läst lite kurslitteratur... sen så ägnade jag resten av dagen till min favorit sysselsättning....

Måla!!!

Det var säkert hundra år sedan sist... jag älskar att teckna med tusch men jag har skitpennor, barnpennor ungefär...
Var ute på lite sidor och kollade efter några bra... de ligger runt tusen de billigaste om det ska vara någon kvalitet på dem... självklart kostar de inte tusen styck... men man behöver ju ett antal färger... skillnaden på de här pennorna och "vanliga" tusch, är att med de här blir de inte några "streck" när man målar... Jag får önska mig dem i julklapp...

Jag ska försöka ladda kameran i morgon så ni får se mina alster... var inte för tuffa mot mig;)... Jag målar för att det är kul!

 Just det ja!

Ni som vill får jättegärna komma hem till mig på lördag... vi hade tänkt kolla på dansbandskampen och festa till det lite=)...
Inget allvarligt, men vi får nog kul iallafall!!

Kram och godnatt!!!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Hej älskling!har saknat dej :)

    ooo du måse visa bilderna du är ju så duktig.

    hade gärna velat komma på lördag men vi ska på julbor då :( vad gör du på juldan? puss å kram

    2008-12-04 | 10:11:31
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • malin säger:

    hmm det där låter ju trevligt! dansbandskamp och lite fest..fast jonny muttrar bara..;P får man komma själv? =) var ju så längesen vi sågs! kramar

    2008-12-04 | 19:54:13
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • malin säger:

    okej jag kanske kommer då =) får se om jonny släpper iväg mej..;)vi får höras puss o kram!

    2008-12-04 | 21:36:53
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • malin säger:

    hej jag skickade ett sms förut..men du kanske inte fått det? jag skriver här med för säkerhets skull =)

    jag kommer imorn då! =) ska vi gå ut nåt? vore kul =) kram!

    2008-12-05 | 19:23:01
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: