EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tjohoo!

Kategori: Allmänt

Hejsan på er !
Jag har inte haft inspiration för att skriva för än nu, det har ju varit så fint väder!

I måndags så var jag och girlsen ute och partade, det var skitkul! Jag är ju inte ett stort fan av att dansa, men jag svängde mina lurviga i en liten stund i alla fall. Sen så satt jag ute på uteserveringen mest=) Träffade en hel del gamla kompisar så det var kul. Jag hade lånat ett par skitsnygga skor av krickadollen (Kristin) men det var typ tolv centimeter lång klack på dem så jag hade lite ont i fötterna när jag skulle hem, så jag tog av dem och gick i strumplästen hem. Jag tror nästan det gjorde ondare, trots att jag gick på gräset så mycket jag kunde så gjorde det skitont. Men nästa dag så hade jag inte ont alls så något rätt måste jag ha gjort....
Det var riktigt kul att få umgås med det gamla "gänget" igen och det var så kul att Anna följde med!

I morgon så börjar jag jobba och jag är skitnervös.... Det känns som om jag har glömt bort allt sen jag var där sist...

Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: