EnligtAugust

Om ditten och datten.

Sugen....

Kategori: Allmänt

Jag är så sugen på äppelpaj, kanske för att jag känner doften från ugnen där det väntar två stycken, mums!!! Nu väntar jag bara på att de ska bli klara. Passar på att njuta när jag är själv hemma. Jesper ska vara här hela helgen, för mamma och pappa ska åka ner till mönsterås och hälsa på min morbror som fyllt 40. Så då tyckte mina föräldrar att det var en bra ide att han skulle vara hos sin storasyster.... det går väl bra men vi får väl se hur trött jag är på söndag... Men nu har han följt med andreas i lastbilen så de är inte hemma förrän vi halv ett inatt... lite skönt faktiskt...

Det kom en liten tant och plinga på dörren förrut och fråga ifall hon fick tvätta, Andreas stod där som ett fråge tecken innan han kom på att vi hade glömt bort våran tvättid.... hon sa att vi fick ta hennes, men jag orkar inte.... men söt och snäll var hon.

Bytte lakan i sängen nyss...

Så här fint blev det, men om man zoomar in så...

...så ser man en liten tuffsan som ska vara med överallt...


Vi har försökt få tag i mäklaren för det huset vi var och kolla på för ett tag sen, utan resultat. Vi hade tänkt ta med pappa så han skulle få se hur mycket det var att göra på huset innan vi kanske skulle lägga ett bud.. men fick se på hemnet i dag att det var borta... tyckte mäklaren kunde hört av sig och meddelat.... Men vi har hittat ett annat hus som vi skulle kunna tänka oss men det ligger i härjevad, det hör  egentligen ihop med järpås men det ligger nästan sju kilometer utanför så jag vet inte hur vi ska göra eftersom jag inte har körkort än.... det går ju cykla och jag har en eu-moped, så det kanske går.... vi får se, men det ligger ju så fint...

Nu blev detta ett jättelångt inlägg men jag får försöka skriva lite oftare i stället...
Puss och Kram

Kommentarer

  • marie säger:

    så kul å läsa!! :D



    nu kan vi grilla snart, för adam är prima igen :) men vi får väl vänta på bättre väder istället nu kanske :P kramar!!

    2008-06-26 | 19:48:49
    Bloggadress: http://reinterrupted.blogg.se/

Kommentera inlägget här: