EnligtAugust

Om ditten och datten.

kväll...

Kategori: Allmänt

När jag för en gång skull kollar på melodifestivalen... så går inte den låten jag vill vidare... eller låten och låten... jag tyckte att Velvets kläder var grymt snygga!

Drottninglika Velvet i en kjol utan motstycke.

Och så här kammar man hem full pott i klädbetyg av Melodifestivalens klädguru.

Bilden gör dem inte rättvisa...


Ja, ja annars så är jag här hemma och har skitont i halsen... har fått massa utslag/ knottror över hela kroppen också... hoppas jag blir bra snart... hatar att vara sjuk... i alla fall på riktigt...

Kommentarer

  • malin säger:

    okej..=) vad fick du för diagnos då? jag ska dricka vatten från kokat ris...enbart...i 2 dar!! =P

    jag kommer dö...

    2009-02-23 | 10:44:45
    Bloggadress: http://malinsandgren.blogg.se/
  • Ulrika Jonsson säger:

    Hi, hi.. jag tittade inte på MF.. Glömde helt bort den.

    Kläderna...hmmm.. Festliga, måste jag säga.. Den där rosa kjolen såg lite opraktiskt ut, men när den försvann var det helt ok!

    Hoppas du mår bättre snart, det är ju gööör mycket att läsa denna vecka! Och jag som inte fått hem min bok jag beställt ännu.. Men det är ju lugnt ändå, jag har ju typ 3000 andra sidor i textboken kvar..

    Kraaam!! Ulle

    2009-02-23 | 11:45:15

Kommentera inlägget här: