EnligtAugust

Om ditten och datten.

Skallebank...

Kategori: Allmänt

Jag har haft ont i huvudet hela dagen... trodde att den försvann ett litet tag... men det var bara för att ta igen sig lite så att den kunde komma tillbaka med ännu större kraft...

Det har varit väldigt dåligt med uppdatering här i bloggen, men det ska det snart bli ändring på. Inte riktigt än, men snart...

Fick nycklarna till lägenheten i dag... bättre sent än aldrig... Nej, jag ska inte klaga, behövde inte betala något för den veckan som är kvar av mars. Sen hade de målat om i köket och i skrubben (sovalkoven) och bytt blandaren i köket. så nu är det vitt och fint i stället för beige vävtapet ifrån 70- talet... fast tapeterna i rummet är väl än annan femma... terrakottafärgat... fast mer orange-gult... tänk er i slutet av 90-talet då alla skulle ha sådana där färger i rummen som man fick ont i huvudet av efter en stund... det värsta är att jag äger ingenting som går ihop med den färgen... men,men.. det löser sig... fast det är ju inte så att man skrattar sig harmynt direkt...

En annan sak som jag tänkte på när jag gick in i lägenheten var: Vart ska jag få plats med mina saker??? Men det löser sig säkert också... får välja ut mina favoritsaker.. .Har ju även två små vindsförråd i lägenheten med små söta dörrar.  Där kan jag säkert knöka in en hel del.

Som sagt, uppdateringen kommer bli bättre när jag flyttar... bestämmer över min tid och datorn själv och så kanske jag får lite mer inspiration=).

I morgon så ska jag fira min lilla lillebror som fyllde år i torsdags... 21 år fyllde han... då tänker jag bara på hur gammal är då jag? Min minsta lillebror fyller ju 15 i år och ska konfirmeras i år (han har valt det frivilligt). Alla blir ju stora! Även mina små kusiner verkar på något mystiskt sätt ha växt varje gång jag träffar dem... konstigt...

Har nog lite åldersnoja på grund av separationen... alla andra verkar ju ha stadgat sig... vem vill ha en neurotisk, fattig student? ( I Lidköping tillråga på allt?)...Nej, jag bara skoja...eller?...
 Kan även ha att göra med att jag snart fyller år också... men det låstas vi inte om...

Kommentarer

  • Kristin säger:

    hej! Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde med den bilden men jag rätade upp horisonten och ändrade ljuset och ökade kontrasten tror jag :) jag är inne på moderskeppet.se

    2009-03-25 | 16:41:32
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Mikael (Miklo) säger:

    Så du har fått nycklarna trevligt.

    Hur går det att ha ett eget litet bo nu då?

    Säger som Krestin vore kul med lite bilder på dig i din nya lägenhet.

    2009-03-26 | 06:03:25
  • Kevser säger:

    fin sida

    2009-03-26 | 17:26:27
    Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
  • -marie.sistersdesign- säger:

    äh, vi är unga o snygga va! ;)



    vi kommer gärna o hälsar på dig i nya lägenheten om vi får? :D

    kramar

    2009-03-30 | 15:01:12
    Bloggadress: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här: