EnligtAugust

Om ditten och datten.

Hektisk tid

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen. Känns som om jag aldrig har tid att göra något längre, fast det egentligen är det enda jag gör:).
Idag har jag varit på skolan hela dagen med mina underbara tjejer:). Har fullt upp med den nya kursen.

Idag har jag köpt nya skor, ville ha färgglada skor men i brist på det så fick jag nöja mig med ett par svarta. Men lika glad var jag. Framförallt när jag hitta ett par turkosa Hello Kitty skosnören. Så nu blev de så fina så!

Har varit väldigt dåligt med bilder i bloggen och jag ska försöka ändra på detta. Har inte hunnit lägga över bilder från telefonen men ska försöka ordna detta till nästa inlägg:)

I lördags så var jag på en spelning i en källarlokal här staden. Vi satt ca trettio personer fem meter från artisterna när de uppträdde. Var en helt underbar känsla! För musiken stod Sanna Carlstedt och Johan Johansson! Grymt!
Här nedan kommer lite smakprov! Lyssna!


En av mina favoritlåtar! Fick den spelad på min födelsedag:)





Johan Johansson grymma låtar med bra texter.


Mycket grymmare live, med närkontakt till publik.


Ännu en favorit från min favorit Sanna!

Jag måste dock påpeka att de var mycket bättre live!
Finns så många bra låtar jag vill visa, men jag kan tipsa er att lyssna på Sanna Carlstedt på spotify! Ett glas vin och vackra människor är två bra låtar till... ja alla är bra! Underbar människa är hon, fick en kram efter spelningen:) Ifall ni känner igen Johan Johansson, så kan jag upplysa er om att han spelat i KSMB.
Ses om ett tag:) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: