EnligtAugust

Om ditten och datten.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Hinner inte skriva så mycket nu... ska koncentrera mig på att läsa min kurslitteratur den här veckan för en gångs skull... sen håller datorn på att krånglar så jag får passa på och läsa när den funkar(texten är på datorn).

Johan, min lillebror ringde precis och sa att han hade kört in i räcket vid axvall. Så jag pratade med honom tills pappa kom för han började bli ledsen, bilen var helt kras och både jag och johan grät... han hade kört i nittio... han mådde bra sa han... han hade kört in till en sidoficka och väntade på att pappa skulle komma... han vågade inte ta några beslut själv sa han... min gubbe!
 
Så nu ska jag stå standby, ifall han ringer tänkte jag.

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Stackars Johan. Tur att det var bilen som var kras och inte han.

    Ska jag ringa dej när jag är klar hos frissan på fredag så kan vi ses framme på stan :) Sedan när jag har dej tillsälskap så kanvi ju gå hem till dej när vi tröttnat så får Håkanhämta mej där sen :) puss å kram!

    2010-02-03 | 12:48:36
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Ulrika Jonsson säger:

    Men herregud! Tur att han verkar har klarat sig bra, var det på förmiddagen eller när hände det? Toni kanske får jobba ensam i eftermiddag/kväll. Puss på dig gumman, ses i morgon!!!!!!!!

    Ulle

    2010-02-03 | 15:28:13
  • Kristin säger:

    jag har klipptid kl 09.45. Vet inte hur lång tid det kan ta men jag ringer dej :) vad kul det ska bli att ses!

    kram kram

    2010-02-04 | 21:33:15
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: