EnligtAugust

Om ditten och datten.

Kling

Kategori: Allmänt

Ibland önskar jag att jag hade en hel gaderob med fyld med Kling, och då menar jag inte glassen.






Har gjort min första beställning ifrån deras sida, så nu får vi se när det dyker upp! Jag tröttnade på att alla butiker i Sverige tar in så få plagg ifrån dem, samtidigt som de saftar till priset lite... Men jag har trots allt några plagg i min ägo redan. Jag orkar inte gå och fota plaggen i gaderoben så, jag rotade fram några gamla bilder från bloggen istället (sitter vid fel dator också):



okeeeej... hade visst inte så många... och inga bra.

Imorgon ska jag åka ut till Gärdeviken och svärmor och sola hela dagen har jag bestämt!

Kommentarer

  • Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa säger:

    Vad fin du är Jenny! Du borde alltid stå i mitt kök och förgylla det ;)

    puss

    2011-06-28 | 14:16:01
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Louise säger:

    Dom har lite på Rydéns har jag sett! Är jättefina klänningar!

    2011-07-02 | 01:14:10
    Bloggadress: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här: