EnligtAugust

Om ditten och datten.

Världens tråkigaste inlägg - EVER!

Kategori: Allmänt

I måndags var jag på DLG och skrev under papperna, känns skönt!

Just nu så har jag lite stressskrikochpanik-ont i magen, lite mycket just nu. Framför allt med examensarbetet. Men vad gör jag då min tid? I stället för att sätta igång med skolarbetet när jag vaknar tidigt, så kollar jag på smink. Jag är knäpp, jag vet... Men man kan inte vara på topp jämt.

Jag har skitsvårt att hitta smink som passar min hud, sist nu så fick jag ett prov med mig hem från kicks, det var någon Estee laudeer-foundation för 500kr. Den lade sig kakigt och flagade sig på näsan som de flesta foundations( tur att jag bara tog ett prov). Såååå jag letar fortfarande... Det bästa sminket hittills (jag tror att min hud helt enkelt inte vill ha flytande foundations) rent färg- och konsistensmässigt är everyday minerals... Fast det innehåller talk som gör att jag reagerar på det ibland... Jag funderar och är lite nyfiken på Idun minerals eller Tikei... Fast tror att Tikei kan vara lite för matt... Har ni provat något av märkena? Hjälp mig!

Kommentarer

  • Louise säger:

    Beställ hem tikei för bövelen! :D Bästa jag haft! Sandra och hennes mamma beställde oxå hem och dom var oxå supernöjda :) Proverna kostar ju bara 10 kr :) Kramar!

    2012-04-21 | 22:10:20
    Bloggadress: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
  • Marie säger:

    Grttis till jobbet!! :)



    Tack :) du odlar kanske mage en dag med ;)

    Det är mysigt nu, men snart blir det nog tungt och jobbigt med.. :/ men bara 4 månader kvar :) kramar

    2012-04-29 | 06:40:02
    Bloggadress: http://Smakottar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: