EnligtAugust

Om ditten och datten.

Torsdag 30/8 2012

Kategori: Allmänt

Idag har jag startat dagen produktivt, lämnat in skoluppgift, fixat administrativa saker, fyllt i alla skoluppgifter och viktiga datum i kalendern. Nu känns det som om jag har liiite koll på läget iallafall och klockan är 08.23...pip. Vad ska jag göra nu då? Har inte hunnit få alla skolböcker från seg-Adlibris och resten av uppgifterna har jag gjort.
Var hos tandläkaren igår och drog ut det sista på tanden, vet inte vad som händer härnäst men jag måste ju ha en tand eftersom jag inte kan äta ordentligt. Jag trodde att jag skulle må lika dåligt som efter förra gången, därför jobbade jag undan så mycket som möjligt... men jag mår helt okej.

Ja,ja det finns alltid saker som behöver göras. Städa? Nej, det blir nog lite pyssel istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: